Loading...

Indmeldelse

_________________________________

Hvis du skal indmelde dit barn, udfylder du blot en tilmeldingsseddel. Sedlen kan fås hos på kontoret af Jens eller Kjartan, eller man kan selv printe af PDF’en, fra følgende link: Indmeldelsesblanket

Husk følgende:

  • Man kan meldes ind med det samme, også midt i måneden, så længe man ikke er tilmeldt en anden klub.
    Kommunen yder dog ikke tilskud til barnet i to institutioner, og vi kan derfor ikke lade dit barn gå her, hvis barnet stadig er tilknyttet andetsteds. 
  • Alle felter skal selvfølgelig udfyldes, men især bankoplysninger er vigtige, da vores økonomi afdeling ellers ikke har mulighed for at oprette barnet.

Når man er blevet korrekt indmeldt (og har skrevet gyldig emailadresse på indmeldingssedlen), modtager man en mail med login til iPortalen. I iPortalen bør man udfylde de vigtigste informationer om barn, forældre og evt. læge. Man bør ligeledes udfylde tilladelserne til foto, svømning, samt kano/sejltilladelsen. Sidstnævnte kan findes her: Sejlprocedure

Tilmelding til betalingsservice

_________________________________

Betalingen opkræves via PBS, nedenstående skal oplyses.

Foretages af forældrene på kortlink.dk/2576y

Følgende informationer skal udfyldes, hvorefter der skal kvitteres med NemID. Hvis ikke dette på forhånd bliver gjort, skal tilmelding til PBS foretages ud fra de oplysninger, der fremgår af girokort.

 

Vejledning: (I behøver ikke at skrive cpr numrene igen – her, fordi de står oppe. Kun i betalingssystemet!)

CPR-nr. Her indtastes cpr. for den kvitterende forældre
Registrerings- og kontonummer Her påføres institutionens kontooplysninger:  5301 0000426818
Kundenr. Her indtastes barnets cpr.
PBS-nummer Her påføres institutionens PBS-nummer:  03748359
Deb.grp.nr. Her påføres institutionens deb.grp.nr.:  00450
Dato Kontohaverens underskrift:

 

Udmeldelse

_________________________________

Hvis dit barn skal udmeldes, skal du blot sende os en mail, hvor barnets oplysninger figurerer.

De ting vi skal have tilsendt er:

  • Navn
  • CPR-nummer
  • Ønsket udmeldelses dato (Rettidig udmeldelse skal ske til institutionen med en måneds varsel til den 1. i en måned.)

Vi ville desuden sætte pris på en eventuel grund til udmeldelsen, så vi får nogle nye ideer til hvordan vi kan gøre Furesøgård til et bedre sted for jeres børn.

Vores mailadresse er: administration@furesoegaard.dk

Korrekt udmeldelse er, når man har modtaget en bekræftelse på f.eks. mail, som dokumentation (gem den, hvis der opstår tvivl om udmeldelsen…).