Loading...

Indmeldelse

_________________________________

Hvis du skal indmelde dit barn, udfylder du blot tilmeldingsseddlen online, via følgende link: Online Tilmelding
Når vi har modtaget din indmeldelse og bekræftet oplysningerne, vil du modtage en mail med login-oplysninger til systemet, samt information om vores kommunikationskanaler. Arrangementer bliver primært kommunikeret ud via mail direkte til dig, men du kan finde information fra os på vores hjemmeside, Facebook, Youtube, SnapChat, Instagram, mv.  

 

Husk følgende:

  • Man kan meldes ind med det samme, også midt i måneden, så længe man ikke er tilmeldt en anden klub.
    Kommunen yder dog ikke tilskud til barnet i to institutioner, og vi kan derfor ikke lade dit barn gå her, hvis barnet stadig er tilknyttet andetsteds. 
  • Alle felter med * skal udfyldes, samt tilmelding til Betalingsservice, da vores økonomi afdeling ellers ikke har mulighed for at oprette barnet.
  • I EasyKom bør man udfylde de vigtigste informationer om barn, forældre og evt. læge. Man bør ligeledes udfylde tilladelserne til foto, svømning, samt kano/sejltilladelsen. Sidstnævnte kan findes her: Sejlprocedure

Tilmelding til betalingsservice

_________________________________

Betalingen opkræves via PBS, nedenstående skal oplyses.

Foretages af forældrene. Betalingsservice online tilmelding

Følgende informationer skal udfyldes, hvorefter der skal kvitteres med NemID. Hvis ikke dette på forhånd bliver gjort, skal tilmelding til PBS foretages ud fra de oplysninger, der fremgår af girokort.

 

Vejledning: (I behøver ikke at skrive cpr numrene igen – her, fordi de står oppe. Kun i betalingssystemet!)

CPR-nr. Her indtastes cpr. for den kvitterende forældre
Registrerings- og kontonummer Her påføres institutionens kontooplysninger:  5301 0000426818
Kundenr. Her indtastes barnets cpr.
PBS-nummer Her påføres institutionens PBS-nummer: 3748359
Deb.grp.nr. Her påføres institutionens deb.grp.nr.:  450
Dato Kontohaverens underskrift:

 

Udmeldelse

_________________________________

Hvis dit barn skal udmeldes, skal du blot sende os en mail, hvor barnets oplysninger figurerer.

De ting vi skal have tilsendt er:

  • Navn
  • CPR-nummer – kun første 6 cifre.
  • Ønsket udmeldelses dato (Rettidig udmeldelse skal ske til institutionen med en måneds varsel til den 1. i en måned.)

Vi ville desuden sætte pris på en eventuel grund til udmeldelsen, så vi får nogle nye ideer til hvordan vi kan gøre Furesøgård til et bedre sted for jeres børn.

Vores mailadresse er: administration@furesoegaard.dk

Korrekt udmeldelse er, når man har modtaget en bekræftelse på f.eks. mail, som dokumentation (gem den, hvis der opstår tvivl om udmeldelsen…).