Indmeldelse
Hvis du skal indmelde dit barn, udfylder du blot tilmeldingsseddlen online, via følgende link: Online Tilmelding
Når vi har modtaget din indmeldelse og bekræftet oplysningerne, vil du modtage en mail med login-oplysninger til systemet, samt information om vores kommunikationskanaler. Arrangementer bliver primært kommunikeret ud via mail direkte til dig, men du kan finde information fra os på vores hjemmeside, Facebook eller Youtube.
Husk følgende:
- Man kan meldes ind med det samme, også midt i måneden, så længe man ikke er tilmeldt en anden klub.
Kommunen yder dog ikke tilskud til barnet i to institutioner, og vi kan derfor ikke lade dit barn gå her, hvis barnet stadig er tilknyttet andetsteds. - Alle felter med * skal udfyldes, samt tilmelding til Betalingsservice, da vores økonomi afdeling ellers ikke har mulighed for at oprette barnet.
- I EasyKom bør man udfylde de vigtigste informationer om barn, forældre og evt. læge. Man bør ligeledes udfylde tilladelserne til foto, svømning, samt kano/sejltilladelsen. Læs mere om tilladelserne her: Tilladelser
Tilmelding til betalingsservice
Betaling opkræves via PBS.
Korrekt indmeldelse kræver tilmelding til PBS.
Din første opkrævning vil du modtage fra vores samarbejdspartner FarPay. Den første faktura skal du betale i banken med de betalingsoplysninger der er vedhæftet i mailen. I mailen er der også oplysninger for tilmelding til betalingsservice. Det er et krav at der bliver tilmeldt til betalinsgservice samtidig med første betaling.
Vejledning:
| CPR-nr. | Her indtastes cpr. for den kvitterende forældre |
| Registrerings- og kontonummer | Her påføres institutionens kontooplysninger: 5301 0000426818 |
| Kundenr. | |
| PBS-nummer | Her påføres institutionens PBS-nummer: 3748359 |
| Deb.grp.nr. | Her påføres institutionens deb.grp.nr.: 450 |
| Dato | Kontohaverens underskrift: |
Udmelding
De ting vi skal have tilsendt er:
- Navn
- CPR-nummer – kun første 6 cifre.
- Ønsket udmeldelses dato. Rettidig udmeldelse skal ske til institutionen med en måneds varsel til den 1. i en måned. (Dvs. sender man besked til os d. 13. sep., udmeldes barn pr. 31. okt.)
Vi ville desuden sætte pris på en eventuel grund til udmeldelsen, så vi får nogle nye ideer til hvordan vi kan gøre Furesøgård til et bedre sted for jeres børn.
Mailadressen er administration@furesoegaard.dk
Korrekt udmeldelse er, når man har modtaget en bekræftelse på f.eks. mail, som dokumentation (gem den, hvis der opstår tvivl om udmeldelsen…).